×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 830

جھلک دکھلاجا میں یوکرینی رقاصہ مکسم جج ہوں گی

June 06, 2014 396

رقص ریلٹی شو  جھلک دکھلاجا 7  میں شرکاء کے سامنے نہ صرف کیپورا ، جوک اور بولیرو رقص سٹائل کا چیلنج ہوگا ، بلکہ ان کا فیصلہ کرنے کے لئے

چوتھے فیصلہ کن کے طور پر  ڈانسنگ ود دی اسٹارس 2014  کے فاتح مکسم چمیرکووسکی بھی ہوں گے .یوکرنی رقص ماہر اور پیشہ ورانہ بالروم رقاصہ مکسم مادھوری دکشت نینے ، کرن جوہر اور ریمو ڈسوزا کے ساتھ  جھلک ..  کے فیصلہ کن شمسی میں شامل ہوں گے . شو ہفتہ کو کلرس چینل پر نشر ہوگا .
تمام فیصلہ کن سخت ہوں گے اور نئے اوتار میں نظر آئیں گے . تمام ججوں کی پوشاک الگ اور پرکشش ہوگی .مسلسل چوتھی بار شو میں واپس آ رہی مادھوری نے کہ ،  یہ اجلاس نہ صرف شرکاء ، بلکہ ججوں کے لئے بھی چیلنج ہے . میں لاطینی رقص شیلیوں کی تربیت لے رہی ہوں اور شرکاء کی طرف سے کچھ کبھی نہ دیکھی گئی رقص سٹائل کے بارے میں سوچ رہی ہوں .
کرن بہترین شرکاء لئے خاص طور سے ڈیزائن ڈانسنگ شوز ( جوتے ) کا تحفہ لائے اور ریمو رقص ہدایتکاروں کی طرف سے شرکاء کے دلچسپ میل جول کا انتظار کر رہے ہیں .کلرس کے سی ای او راج نایک کو یقین ہے کہ نئے سیشن کا نیا پن ناظرین کو پسند آئے گا .انہوں نے بتایا کہ سیشن شرح سیشن ہمارے لئے امکان کی سرحدیں بڑھانا کچھ نیا اور الگ دکھانا ہمارے لئے اہم ہے . اس سیشن میں ہم نے اپنے  جھلک دکھلا جا  کے پلیٹ فارم پر دنیا کو لانے کا فیصلہ کیا .
شو کی میزبانی رنویر شورے اور شو کی گزشتہ سیشن کی فاتح اداکارہ درشٹی دھامی کریں گی .شو میں رقاصہ سلمان یوسف خان اور لارین گوٹیلیب شرکاء سے ایک مقابلہ کریں گے . مقبول کامیڈین سدیش لہری کی کامیڈی بھی ہوگی .

Login to post comments