×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 830

فحش نغمہ لکھنے کے کیس میں ' فرار ' ہیں !

خرداد 03, 1393 0 397

بہار کی جیتن رام مانجھی حکومت کے لئے نئے فن اور ثقافت وزیر مصیبت کا سبب بن سکتے ہیں . فن و ثقافت وزیر ونے بہاری پر

فحش گانا لکھنے کا ایک پرانا معاملہ سامنے آیا ہے ، جس میں عدالت کی نظر میں وہ نہ صرف فرار اعلان ہیں ، بلکہ اس معاملہ میں ان کی کرکی - ضبطی اور گرفتاری کا وارنٹ بھی جاری ہے .آرا کے بھوجپوری تنظیم کی طرف سے دائر درخواست پر ہوئی کارروائی میں ونے بہاری کئی بار عدالت کے سامنے نہیں آئے . اس کے بعد 2012 سے ہی ان کے خلاف گرفتاری وارنٹ جاری ہے .ادھر ، وزیر ونے بہاری نے کہا ہے کہ انہیں کسی ایسے مقدمہ کی معلومات نہیں ہے .
حلف برداری کے فوراً بعد جب بہار کے نئے نویلے وزیر وںنے بہاری سے  گانا گانے کی گزارش کی ، تو وزیر جی نے گانا گایا ، ' وزیر وہی بنے گا ، جو گانا گائیگا ، ممبر اسمبلی سینکڑوں میں پہچانا جائے گا .. ' . گانا گانے والا وزیر تو بن گیا ، پر اسی وزیر کے لئے کوئی گانا لکھنا مصیبت بن جائے گا ، یہ انہوں نے شاید ہی سوچا ہوگا .دراصل فحش گانے لکھنے کے ایک معاملہ میں وزیر وںنے بہاری سمیت 13 افراد 2012 سے ہی عدالت کی نظروں میں فرار چل رہے ہیں . صرف فرار ہی نہیں ، بلکہ عدالتی حکم کے مطابق تو ونے بہاری کی جائدادضبطی کا حکم بھی ہو چکا ہے . جس بھوجپوری تنظیم نے ونے بہاری پر مقدمہ درج کیا ہے ، اس کے مطابق وزیر نہ صرف فرار ہیں ، بلکہ اعلی عدالت میں معاملہ ختم کرنے کی ان کی مانگ پر ابھی تک سماعت نہیں ہوئی ہے .
درخواست گزار اور بھوج پریا فوج کے صدر پربھات کمار سنگھ نے کہا ، ' اس کیسٹ میں جتنے بھی گیت تھے ، اس کے مصنف ونے بہاری تھے ، جو آج مانجھی حکومت کے  وزیر کے عہدے پر ہیں . معزز عدالت کی طرف سے ضمانتی وارنٹ جاری کئے جانے کے بعد جب وہ موجود نہیں ہوئے ، تو غیرضمانتی وارنٹ جاری کیا گیا . اس پر جب حاضر نہیں ہوئے ، تو  ضبطی کا حکم آیا . اب تک یہ لوگ کورٹ میں موجود نہیں ہوئے اور فرار چل رہے ہیں '
غور طلب ہے کہ یہ معاملہ 2008 کا ہے ، جب ایک کیسٹ میں بھوجپوری گانوں کے فحش بول کو بنیاد بنا کر آرا ضلع کے بھوجپوری تنظیم کے صدر اور خود پیشے سے وکیل پربھات کمار سنگھ نے ونے بہاری سمیت کل 13 لوگوں پر مقدمہ دائر کیا تھا . 2008 سے 2012 تک سماعت جاری رہی اور 2012 میں ونے بہاری کو عدالت میں حاضر ہونے کی ہدایت دی . لیکن جب ونے بہاری عدالت میں حاضر نہیں ہوئے تو ان پر پہلے غیر ضمانتی وارنٹ اور پھر گرفتاری وارنٹ بھی جاری ہوا .
تاہم وزیر وںنے بہاری کو اس معاملہ کی معلومات ہے ، پر ان کے مطابق معاملہ 13 اور لوگوں پر بھی چل رہا ہے ، جس کا جواب کیسٹ کمپنی دے گی .ونے بہاری نے کہا ، ' یہ دیکھا جانا چاہئے اس کیسٹ میں کون سا گانا فحش ہے اور کس نے کون  سا گانا لکھا ہے . 'تاہم وزیر اس بات سے انکار کر رہے ہیں کہ ان پر کوئی معاملہ ہے . پر اس تنظیم نے وزیر کے خلاف محاذ کھول دیا ہے . ایسے میں یہ دیکھنا لازمی ہوگا کہ حکومت کی نظر میں معاملہ آنے کے بعد کیا ہوتا ہے .

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.