×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 830

قہقہے سے خون کی گردش بہتر اور دل کی بیماریاں کم

مهر 18, 1392 954

  قہقہے لگانے سے انسانی جسم میں خون کی گردش کا نظام بہتر ہو جاتا ہے جس سے دل کی بیماریوں کے خطرات کئی فیصد کم  ہو جاتے ہیں۔

     امریکی شہر نیویارک کی یونیورسٹی میری لینڈ سکول آف میڈیسن میں تحقیق کاروں نے اس بات کا انکشاف کیا ہے کہ قہقہے لگانے سے انسانی جسم میں خون کی گردش کا نظام بہتر ہو جاتا ہے جس سے دل کی بیماریوں کے خطرات کئی فیصد کم ہو جاتے ہیں، اور قہقہقے خون کی شریانوں کو مضبوط کرتی ہیں جس سے جسم میں خون کی گردش بہتر ہوتی ہے ۔

تحقیق کاروں کا کہنا ہے کہ مزاحیہ فلمین دیکھنے سے انسانی صحت اچھی رہتی ہے کیونکہ انسان اپنی تمام پریشانیوں کو کچھ دیر کےلیے بھول جاتا ہے اور خوش رہتا ہے جبکہ تناؤ اور غصے کی کیفیت سے گردش خون میں رکاوٹ پیدا ہوتی ہے نیز انسانی صحت بھی بری طرح متاثر ہوتی ہے۔

 ماہرین نے اپنی یہ تحقیق 20 صحت مند افراد پرآزمائی جس سے یہ بات سامنے آئی کہ قہقہقے انسانی صحت کے لیے مفید ہیں۔ اس تحقیق میں جو 20 افراد شامل تھے وہ تمباکو نوشی سے مکمل پرہیز کرتے تھے اور ان سب کی عمریں 30 سال سے کم تھیں۔

 تحقیق کاروں کی ٹیم کے سربراہ مائیکل ملر کے مطابق ایک ہفتے میں 3 بار آدھے گھنٹے کی ورزش اور روزانہ 15 منٹ تک قہقہے دل کی بیماریوں کو دور رکھنے کےلیے کافی ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ یہ بات ثابت ہو گئی ہے کہ زندگی میں مثبت رویوں سے انسانی صحت پر اچھا اثر پڑتا ہے۔

اردو ٹائمز ڈاٹ کام

Last modified on دوشنبه, 19 خرداد 1393 13:04
Login to post comments