×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 830

کھلاڑیوں نے دی ہیوز کو 63 سیکنڈ کی خراج عقیدت

آذر 18, 1393 0 964

ایڈیلیڈ، بھارت اور آسٹریلیا کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان ایڈیلیڈ اوول میدان پر منگل کو شروع ہوئے چار میچوں کی ٹیسٹ سیریز کے پہلے

مقابلہ سے قبل کھلاڑیوں، میچ حکام اور ناظرین نے کھیل کے میدان میں لگی چوٹ کی وجہ بے وقت موت کے منہ میں سمانے والے آسٹریلیائی ٹیسٹ کھلاڑی فلپ ہیوز کو 63 سیکنڈ خاموش رہ کر خراج عقیدت پیش کی.
ہیو ز سڈنی کرکٹ میدان پر گزشتہ ماہ ہوئے شیفیلڈ شیلڈ مقابلہ کے دوران اسی اسکور پر ناٹ آؤٹ تھے، تبھی سین ایبٹ نام کے گیندباز کی ایک بائونسر ان کے سر کے پچھلے حصے میں لگی تھی. ہیو زبیہوش ہو گئے تھے. ہسپتال میں ان کا آپریشن کیا گیا تھا لیکن دو دن بعد 27 نومبر کو انہوں نے دم توڑ دیا تھا.ایڈیلیڈ ٹیسٹ کے پہلے دن میدان میں داخل ہونے کے وقت دونوں ٹیموں کے کھلاڑیوں نے کالی پٹی لگا کر ہیو ز کے بے وقت انتقال کو لے کر اپنا غم ظاہر کیا.ا یڈیلیڈ میں جمع ناظرین نے 63 سیکنڈ کے خاموش کے دوران رچی بینو کا وہ ویڈیو بڑی اسکرین پر دیکھا، جس میں ہیو ز کو خراج عقیدت پیش کی گئی تھی.
میزبان کپتان مائیکل کلارک نے ٹاس کے بعد تسلیم کیا کہ ان کے اچھے دوست ہیو ز ابھی ان کے دماغ پر حاوی ہیں. کلارک نے کہا، '' میرا چھوٹا دوست (ہیو ز) اس وقت یہی چاہ رہا ہوتا کہ ہم میدان میں جائیں اور کرکٹ کھیلیں. ''پہلی اننگز میں سنچری بنانے والے آسٹریلیائی اوپنر ڈیوڈ وارنر نے 63 کے ذاتی اسکور پر پہنچنے کے ساتھ بلے کا رخ آسمان کی طرف کرتے ہوئے ہیوز کو یاد کیا. اس دوران ناظرین نے وارنر کے لئے تالیاں بجائی.

Last modified on سه شنبه, 18 آذر 1393 13:40

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.